piątek, 30 grudnia 2016

BBC Sherlock Book TAG


I od czego by tu zacząć. Nie piszę, że to pierwszy post, bo to wiadomo. Po prostu chciałam zacząć pisać bloga (to się odmienia). Najlepiej byłoby to zrobić recenzją (wiecie, tak z przytupem), ale ostatnio nie przeczytałam żadnej niesamowicie dobrej książki. Filmu też nie obejrzałam. Serialu tym bardziej. Jakiś bardziej ambitny temat może w zakamarkach mojego umysłu by się znalazł... tylko mój mózg zaprzątnięty pewną kwestią i nie pozwala mi o niej zapomnieć. 1 stycznia. Co jest pierwszego stycznia? Sylwester! (też). Jednakże mnie chodzi o premierę czwartego sezonu Sherlocka (w końcu). I, jako że chciałabym w końcu rozpocząć blog, a 1 stycznie zbliża się wielkimi krokami, by dać upust swoim emocjom, wykonam... BBC SHERLOCK BOOK TAG! Zapraszam.



Sherlock/ Benedict Cumberbatch
Postać/autor, za którym inni nie przepadają, ale Ty go uwielbiasz

Znalezione obrazy dla zapytania sherlock tumblr

Ja tu podam Williama Szekspira, biorąc pod uwagę nie tyle opinie ogólne, na które można się natknąć w świecie, ale zdanie mojego środowiska licealnego, a kiedyś gimnazjalnego. Przyznaję, Romeo i Julia, którą akurat ja przerabiałam, nie jest dziełem wybitnym i większość uczniów za nią nie przepada. Ale ja po przeczytaniu innych sztuk Szekspira jestem zakochana w jego twórczości.

John Watson/ Martin Freeman
Krótka książka

Znalezione obrazy dla zapytania john watson

Krótka jak hobbit :D Wybieram Kawę dla kota Agnieszki Tyszki. Co prawda czytałam tę książkę chyba 6 lat temu, może 7, ale wciąż pamiętam, że bardzo mi się podobała. Opowiada o nastolatce, Neli, która zostaje nagle starszą siostrą. Musi radzić sobie z nowymi obowiązkami, a także tajemniczym chłopakiem, który zwie się.. Kot. I lubi kawę.

Moriarty/ Andrew Scott 
Postać nie do końca zdrowa umysłowo 

Znalezione obrazy dla zapytania moriarty

Główni bohaterowie serii Chłopcy Kuby Ćwieka. Kędzior i spółka są bardzo nieprzewidywalni i skłonni to podejmowania wysoce ryzykownych i szalonych decyzji. Nie ujmuje im to uroku osobistego i książka dzięki temu staje się ciekawsza, dopóki nie trzeba radzić sobie ze skutkami tychże działań. Wtedy zaczynają się schody. A serie gorąco polecam.

Anderson
The most annoying character who lower the IQ level of the whole street
(nie mam prawa tego tłumaczyć)

Znalezione obrazy dla zapytania anderson sherlock

Allie z Wybranych C.J. Daugherty . Nie wiem, jak można być tak naiwinym, lekkomyślnym, głupim i zadufanym w sobie. Nie ma jednej cechy, której polubiłabym w Allie. Dla mnie to porcelanowa laleczka w martensach, która zgrywa twardzielkę, ale jak przyjdzie co do czego, to czeka na rycerza na białym koniu. I na dodatek dostaje dwóch!

Moffat&Gatiss
Autor, który nieomal przyprawił Cię o zawał serca

Znalezione obrazy dla zapytania moffat gatiss

Kocham ich! A jeżeli chodzi o autora, to Sarah J. Maas. Zawsze i wszędzie.

 BBC
Twoje ulubione wydawnictwo, którego książek masz najwięcej na półce

Znalezione obrazy dla zapytania BBC

Nie ma chyba takiego wydawnictwa. Na moich półkach stoi dużo książek wydawnictwa Galeria Książki, SQN, Fabryki Słów, Egmontu, ale żadne znacznie nie przeważa.

Fandom
Seria, o której mógłbyś rozmawiać godzinami

Podobny obraz
Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy Ricka Riordana. To taki mój Harry Potter. Dorastałam razem z nim, jest mi on tak bliski jak Harry jest wielu innym osobom. Mogę o nim rozmawiać bez przerwy.

Ship
Para książkowa, która nie jest razem, ale ty bardzo byś chciała, żeby byli

Znalezione obrazy dla zapytania ship fandom

Nie ma takiej pary. Zwykle zgadzam się z autorami. 

Niebieski szalik
Postać, która ma najlepszy styl

Znalezione obrazy dla zapytania night circus celia

Celia z Cyrku Nocy Erin Morgenstern. Ci, co przeczytali, wiedzą, o czym mówię. Ci, co nie przeczytali, uprzejmie proszę nadrobić zaległości.

Reichenbach
Najbardziej niespodziewana śmierć

Znalezione obrazy dla zapytania reichenbach fall

Końcówka Między książkami Gabrielle Zevin. Nie spodziewałam się, żeby ktokolwiek zginął w tej książce. Załamanie gwarantowane, a książka bardzo dobra.

Dedukcja na ekranie
Najpiękniejsza czcionka na okładce

Znalezione obrazy dla zapytania dożywocie marta kisiel

Baker Street 221B
Ulubiona książka z numerem na okładce

Znalezione obrazy dla zapytania numery 2 chaos

To tak wygląda pierwszy post. Mam nadzieję, że Wam się podoba (poprawka: Mam nadzieję, że ktokolwiek to przeczyta). Ale, ale nie wspomniałam o twórczyni tego tagu. Jest nią Martha Oakiss z Secret Books. Tu macie jej filmik:

I ogólnie polecam ten kanał, Martha jest przezabawna, jej filmiki różnorodne, a recenzje szczere. Zapraszam w jej imieniu!
A tymczasem,
Miłego Dzionka Życzę 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz